Värmeverktyg...

Asså detta är lite löjligt... Nu när jag flyttat hem alla salongssaker så har mitt badrum fyllts på till bredden. Och då även med alla värmeverktyg, hårnålar och stylingprodukter. Har en mindre butik här hemma.
Men var först när jag rullar upp sladdarna på alla värmeverktyg och lagt ner dom snyggt i min vanliga stylinglåda som jag insåg hur illa det faktikst var.

Detta huserar just nu i mitt badrum:

5 plattänger
4 locktänger
1 trippelång
1 våffeltång
2 hårfön
1 låda värmespolar
1 extensiontång

Visst att ha två av något gör ingenting, för jag vill ha de som är mina privata, och så vill jag ha de som jag använder i boxen när jag frilansar. Men att ha 5 plattänger är ju bara löjligt.
Men vet ni vad det värsta är?
Det fattas grejer som jag behöver, självklart så pratar jag om "måste-ha-saker", Volymastern!
Hur kan det ha blivit så att jag har allt detta men inte den? Det är ju skandal och skall genast åtgärdas.
Det är verkligen en supersak som man måste ha om man pysslar med hår. Har faktikst aldrig ägt någon trots att jag jobbat med den i över 3 år... Hmm.. ?

Ska nog slänga upp en del saker på blocket... Har blivit mycket där nu!
Nä, nu sötnosar så ska jag sova!

Hörs imorgon, natti natti, dröm sött!

Malle - hinner äntligen med lite bloggande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0