Pizzan var god...

Mätt och belåten... Pizzan satt där den skulle. Tog en liten promenad på vägen dit med så att jag fick röra lite på mig efter att ha stått konstigt och varit inomhus heeela dagen. Så mysigt när snöflingorna ramlar i ansiktet på en!

Mamma och pappa var här medans jag var borta och fyllde på kylskåpet och lämnade lite cash. Nice nice... =P
Imorgon ska vi även iväg en sväng till Kista Galleria och shoppa lite. Så antar att ni får se bilder på det imorgon. Imorgon ska jag ta tag i att skriva några skönhetsinlägg med, har ju varit tomt på sådana nån dag, ett par dar nu... har haft så mycket bara...

Nu blir det duschen och sen fixa sig.. Hoppas på en bra natt på jobbet med skööön Housemusik!

Malle - vill egentligen bara vara hemma och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0