TGIF...

Ja verklligen.. så skönt... kanske inte sååå skönt att man ska iväg att jobba, men känns helt ok. Lyckades byta bort mitt pass imorgon eftersom jag hade svårt att få tag på hundvakt. Så ska jobba på måndag istället... Inte mig emot, alls. Skönt att få en kväll hemma med.

Lyckades låsa upp min lilla mobil med, pju. Blev liiite smått skraj där ett tag.

Har legat och slappat lite i soffan nu under kvällen.. gäller att passa på innan man ska iväg och knega. Kommer säkert bli knölförkyld av att stå ute halva natten. Kollade lite på talang, var en kille som trollade.. Fy fan va säker han va då. Cool!

Så här ser jag ut ikväll, det är jag och mina mjukisbyxor... :P

   


Malle - slappis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0