Seeeg lördag...

Är så sjukt seg, gick och la mig runt 12 igår, klockan skulle ringde vid kvart i nio, låg kvar och drog mig lite eftersom jag var HELT död. Fem i nio så ringde de från produktionsbolaget och sa att inspelningen idag blev iställt på grund av att den måste ske då de är sol. Yeaaaah, jag skulle få sova lite till. Somnar om. Klockan ringer igen vid elva, kände verkligen att jag inte orkade gå upp. Har sovit jättedåligt för att jag har varit förkyld, haft lite småmigrän och hostat. Kände att det var bäst att vara hemma. Så Miss. S fick ta min kund idag så att jag kunde vara hemma och sova lite. Sov till klockan tre. Och det behövdes verkligen. Är fortfarande helt slut, men de mesta av förkylningen är borta. Jag är i vart fall lite piggare. Men blir kallsvettig och yr i huvudet så fort jag gör nått. Tror att kroppen säger ifrån efter dessa två jobbiga veckorna. Men nu är jag ledig fram till på Onsdag, så har lite tid på mig att hämta mig.

Har städat lite och bakat en sockerkaka. Ska sitta och fippla med en del papper till lite nya projekt. Ska lägg upp de utlovade bilderna på butiken med....

Malle - kämpar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0