Pjuuu...

Ok, nu har man hunnit med en hel del än så länge. Men har en del kvar. Har gått igenom garderoben, slängde 2 ikeakassar med kläder. Asså jag har verkligen inga kläder. Ok, det säger i stort sett varenda tjej varje gång vi ska någonstans, speciellt min mamma, men jag har VERKLIGEN inga kläder. Detta måste självklart åtgärdas, och det är snarast!

Har även hunnit plocka lite, slängt i några maskiner med tvätt. Ska strax dammsuga och våtorka lite här hemma. Är helt sjukt hur skitigt det blir med en liten liten liten vovve hemma. Dessutom så har det ju varit så dåligt väder vilket gör att man hela tiden drar in en massa skit så fort man varit ute. Skönt att städa idag med så behöver jag inte göra det fören lördag eller söndag nästa gång. Jag kan med lugn och ro koncentrera mig på att jobba och träna under veckan.

Tänkte laga mat, kanske nått med linser men är så dålig på att veta hur man ska använda det lixom.. Tror de blir en sväng in på arla.se och söka lite recept.

image256


Köpte de där linserna... får se hur de smakar, har egentligen lite svårt för sånt.. men nått kul ska man nog kunna hitta på.

Någon som har några bra förslag?

Bild: http://www.gogreen.se/gogreen/se2.nsf/page.items.www/D16A36BDB3C10C68C125726000437180

Malle - linser... hur gör man??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0