Fredagsmys...

Äntligen helg... i och för sig så jobbar jag 12-18 imorgon. Men bara känslan av att det är fredag är ju oslagbar!

Snart kommer Miss. T hit, blir lite pizza, kanske på balkongen, sen blir det ost och kex och en massa skitsnack. Kan ju inte bli annat än trevligt. Kommer kanske lite bilder och så senare.

Imorgon ska jag fixa hår och smink till ett par tjejer som ska på en niornas bal (min brors date bland annat). Kommer om jag får för dem lägga upp bilder på slutresultatet sen imorgon kväll. Blir nog 2-3 smink och hårstylingar. Skoj skoj...

Har inventerat hela dagen idag... har gått bra. Men gud vilken oordning det har blivit. Blir lite irriterad. För fanns en massa grejer som jag beställt in men som vi egentligen haft på lager, saker har inte fyllts på, saker ligger inte där dom ska osv. Så nu har jag infört ett nytt system. Så från och med nu är det bara jag som behöver röra bland lagergrejerna, plus att saker och ting måste skrivas upp på flera ställen och så vidare. Ska storstäda lagret på antingen söndag eller måndag. Får se hur jag känner på söndag, ska ju trots allt in på castingen på måndag.
Även butiken kommer att putsas på rejält nästa vecka. Riktigt sommarstorstäd. Det behövs.

Jag kommer att ändra en hel del grejer i butiken nästa vecka, lite nya regler, system och rutiner.
Dessutom får vi stora besked på måndag ang. en liten hemlig grej. Men låter mycket lovande tycker jag.

Har dessutom startat ett litet sammarbete med en mycket duktig och stor bloggerska.. mer om det senare.

Nu kommer snart Miss. T, först ska jag ringa Mami... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0