Dagens frukost...

Från och med nu kommer jag att föra lite tränings och kostdagbok här, kanske sjukt tråkigt för er att läsa, men det är mest för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla.

Så dagens frukost bleb havregrynsgröt med liiite sylt och mjölk. Två wasa sport med skinka. Och ett glad oboy.
Visst, lite nyttigt, och lite onyttigt. Men nu är ju int ejag jätteöverviktig, behöver bara äta lite mer sunt, skita i skräpmaten, men framför allt, TRÄNA!
Jag har ett mål på den vikt jag vill ha, men kommer inte bry mig så mycket i hur mycket jag går ner i vikt då muskler allltid väger mer än fett. Jag hartagit en del mått, och det är det jag komemr gå efter. Men förhoppningsvisså når jag min vikt hur som helst. Men prio ett är att nå måtten jag satt upp...

image254


Bild: www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2...

Malle - nu jävlar kör vi Miss. L...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0