Varför kan jag aldrig lägga mig i tid??

Suck jag blir så less på mig själv... Jag lägger mig aldrig i tid, visst jag har vänt på mitt dugn eftersom jag jobbar så mycket natt, vissa perioder är det mycket ibland är det lite mindre men snittar på 2-3 nätter i veckan... Så finns ju anledningar. Men endå, detta är inte OK gott folk!

Måste skärpa mig... :P

Har betalat maaaaassor av räkningar, var ju nästan så att man hann se lönen som en liten hägring på kontot... Men nej.... Fy satan.. Lite bitter blir man allt. Bossen hann ju i vart fall få lite fint.
Ska snart ta sista rundan, en liten långis sen är det sängen.
Imorgon blir det jobb och sen middag med pappsen, förmodligen på Bill & Bull eller Carl Philip... MUMMA!

Sov så gott sötnosar!

Malle - dumma dumma malle...

Kommentarer
Postat av: sandra

samma här, de blir alltid sent ^^

2008-06-26 @ 00:44:57
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0