The night from hell...

Jobbade ju igår.. FYYYY FAAAAN vilken kväll. Har jobbat på Cherry i ett år nu, men de var den värsta kvällen jag varit med om. Kaos! Var verkligen inte min eller Miss. S´s kväll alls.

Började med att jag fick se de nya dukarna på borden när jag kom dit. Vi har nu 11 spelrutor/bord istället för 9. Och det var det fulaste jag beskådat i mitt liv. Hur fan tänker dom??
De stora borden har fått en ful orange/blå Lapin Kulta duk (!!??)
Rutorna är inte ordentligt markerade och linjen är borttagen. Miss. S visar hur det ser ut med fullt spel. Och det är så trångt att det går typ inte att se ens efter grundgiven. Visst visst, men då upplyser Miss. S mig så fint om att det blir värre. Så vi går och tittar på de lilla bordet. Och ta på fan, det blev värre. Det bordet är knallorange, reklamduk för nått casteldrew eller va det hette. Skitfult! Här är rutorna liiite mer markerade, MEN de har exakt samma färg som markerna. Så man ser inte om de ligger marker där eller inte, inte hur många osv. Kommer bli gryyymt lätt att fuska.

Något som Cherry är känt för är att vi har en viss policy av kvaltitet och stilrenhet. Vi har stilrena bord där det klart och tydligt står vilka vi representerar, vi har våra uniformer osv. Krogarna har blivit griniga då ingen utav dom säljer de som dukarna gör reklam för, plus att vi inte vill uppmuntra folk att dricka vid borden på grund av självklara anledningar, ja då ska våra bord va reklampelare för sprit?

Kvällen börjar i vart fall efter lite jocklande med mitt bord då dom snott vår förlängningssladd så man får knappt plats bakom bordet, sladdarna är i vägen osv.
Spelar ett tag och inser att jag inte hade några tior. Får dela ut fel vinster ett tag till vakten ÄNTLIGEN kommer till den plats där han hela tiden ska stå. Ber honom gå och hämta, och lagom till att han kommer tillbaka med dom så spyr en tjej precis brevid mig och bordet. Nice!
Det torkas bort efter ett litet tag, spelet fortsätter och snart så dör lampan till bordet. Så är bara att stänga gå och byta av Miss. S som får fixa lampan. Byta tillbaka och fortsätta spela. Spelar kanske en timme, går sådär, sen dör lampan igen. Stänga, byta av Miss. S och denna gången för resten av kvälllen. Spelar kanske 10 min, sen välter en jävla jubelidiot en hel öl över bordet. Över ALLA kort, ALLA marker i markerlådan HELA nya duken och ner över hela mina byxor. Vid det laget stor jag och hyperventilera för att inte flyga på någon.
Så var bara till att stänga, tvätta duken, tvätta och torka alla marker en och en för att de ska gå att spela med. Riva kortlekar osv. Ska öppna bordet igen och inser att vi inte har några kortlekar kvar. Får springa till O`connors, inga kortlekar där heller, tillbaka igen, dra till Bj, hämta kortlekar där. Vid det laget var det ingen ide att öppna bordet då klockan va så mycket. Efter det gick de bara utför för både mig och Miss. S, vi gjorde illa oss, vi spillde ner hela oss, glömde saker osv.... SUCK!!!!

  
 


Malle - Suck, suck och ÅTER suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0