Stackars mitt huvud...

Mår lite bättre, men långt ifrån bra. Helt sjukt vad denna huvudvärl sitter i då. Men men, har botat mig lite i form av det ultimata boemedlet. Nämligen: Cola Light, chips, dipp och mat från donken. Det finns få saker som lite onyttigt och en dag framför tvn inte klarar att bota.

Men har varit lite aktiv med. Har fixat mina naglar på händer och fötter, tvättat, klippt klorna på råttan och lite sånt. Ska snart sätta mig och jobba med en massa saker till de nya projektet... Skoj Skoj!!

Men först, se klart på The Hills, en av världens bästa serier... Längtar tills säsong fyra har premiär i Augusti...

Malle - på bättringsvägen...

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Vaxdockan av mig är färdig och du kan se den i min blogg. Är den lik mig?

2008-06-16 @ 17:51:57
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0