Nr. 300....

Wooohooo... nu har man skrivit 300 inlägg, ja jävlar ja va massa strunt det måste stå i dessa inlägg...

Har gått ut med råttan nu, men är fortfarande skitpigg. Suck jag hatar att jag vänt på dygnet så mycket. Ska försöka göra nått åt det på semestern, kanske inte bästa tiden men hey... :P

Jag är konfunderad... har haft sån jävla flyt två senaste dagarna, men jobb, pengar osv osv... FÖR mycket flyt... Nått är fel, kommer väl träffas av en meteorit eller nått snart. Skumt skumt... Nästan så jag är lite småskraj.

Men men nu ska jag inte sitta och prata en massa nonsens här så här på kvällskvisten!

Natti!

Malle  - nu SKA jag gå och lägga mig...

Kommentarer
Postat av: sandra

heheh, jo tack så mkt ^^ men lyckades först somna klockan 3 ^^ så, den blev inte så lyckad:)



ha en bra dag :D

2008-06-26 @ 07:56:47
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0