Min älskade cykel...

Min älskling, den svarta racern är snodd.... den blev snodd i Fredags när jag var i Sthlm. Suck, att folk inte kan låta andras saker vara!

Så imorgon ska jag spendera nån timem eller två till att söka igenom alla cykelställ i city, förhoppningsvis så hittar jag den. Annars smäller jag av, blir ett jäkla helvete för mig att ta mig till och från jobbet på nätterna. Jag äslkar ju min cykel, vill inte ha en ny, jag vil ha den. Trots att den sliter sönder alla kläder jag har på grund av två metallpiggar under sadeln... FAN!!!!

Polisanmäld är den, och den är ju inte svår att hitta med tanke på att den är märkt med mitt efternamn...

Malle - to be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0