Lillkusinens frisyr...

Lovade ju att lägga upp bilderna på lillkusinens frisyr...
Hon skulle vara tärna på hennes grannars bröllop idag, och så här blev hon...





Hon ville ha nått snyggt, men ändå lite tufft så då fick det bli denna frisyr... Tyckte det blev bra. Kul frisyr att göra, önskar att jag kunde göra en sån på mig själv, men är nog ganska svårt. Så om någon känner sig manad att komma hit och göra det på mig då och då så go ahead :P
Bilderna är tagna med min mobilkamera därför är de lite suddiga...

Malle - makes the magic happen...

Kommentarer
Postat av: Camilla

SNYGGT! :D Är det bara hennes egna hår??

2008-06-28 @ 20:58:39
Postat av: Malin

Camilla: Tack, yes var liiite orolig att frisyren skulle bli liiiiite för "liten", för hon har kortare hår än mig,lite nedanför axlarna bara, och så han hon ganska tunnt hår. Men de gick bra, dock har hon väldigt kort lugg, man hade kunnat göra själva rockabillyn större annars... =)

2008-06-29 @ 13:25:15
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0