Jag vet inte riktigt...

Ush, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Eller vet inte riktigt om allt just nu. Jag är trött och hängig bara. Jag hatar att jag hela tiden är sjuk för att jag jobbar för mycket. Men snart så, snart, då får jag tre veckors semester. TRE VECKOR!! Det är det längsta jag har varit ledig på på snart 3 år.... är inte det sjukt. Visst man går inte i skolan länge och får sina sommar och jullov. Men ändå... Antar att det är en del av att vara vuxen.

Jobbar så mycket, hinner inte med att ha ett normalt liv känns det som. Jag har varken tid eller orken då jag hela tiden är utabetad och blir sjuk på grund av att jag stressar för mycket. Och om jag tar det lugnt så blir jag så sjukt stressad av att inte få göra något. En ond cirkel det där. Måste verkligen lära mig att slappna av, ta det lugnt. Det är ok att skjuta upp vissa saker någon dag ibland. Men men idag är jag gnällig... Antar att jag är i en svacka. Jag hamnar i sånna ibland. Jag e snart back on track igen... Kanske en bit brieost på den så.. :P

Vill säga grattis till Mr. M som tog sin officersexamen idag!
Ringtigt bra jobbat... han ska känna sig stolt över sig själv!

Hm... vill göra nån god mat.. men vet inte riktigt vilken... blir kanske bara några rostade mackor med ost. I loooove ost!

Försökte mobilblogga från min nya mobil, men den vill inte. Är det någon som kanske vet varför? Den gamla, typ 2 år gammal, den var det bara att skriva in nr och sen mmsa, denna vill inte. Den är ju ändå nyare... Får välla ta och ringa tre imorgon och se vad dom säger. Ska dessutom ta tag i att säga upp mitt gamla abonnemang hos telenor. Gud va skönt att slippa dom!

Hörs lite senare!

Malle - ibland är man på topp, ibland inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0