Grattis mormor!

Idag fylelr mormor år... ringde nyss och grattade... Fick då höra att jag fått ett till litet kusinbarn, en liten Alva. Skoj skoj. Måste vi ju åka ner och titta på. Har vilat lite, skjöt upp den sista städninge, kände att jag behövde vila lite. Ska laga lite mat och fixa mig och så sen bär det av till jobbet. Suck suck.. men tydligen så brukar de flesta krogarna stänga eller inte öppna borden alls för att det brukar vara så lugnt. Vi får väl hoppas på det, men eftersom jag verkligen vill vara hemma idag så kommer ju det verkligen inte ske :P

Ni får väl ha en så bra kväll alla och så får vi se hur sent det blir för mig..




I give you my sis!

Makeup: Jag
Hårstyling: Jag
Fotograf: Roland Karlsson

Ha en bra kväll nu!

Malle - bjussar på lite portfoliobilder så här bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0