God Morgon...

God morgon!

Eller så god är den väl inte, eller är ju skitskönt att vara ledig idag... Men, är fortfarande sjuk, och känner mig sämre idag igen. Blir så himla less. Har varit sjuk i över en vecka nu. Olika "symtom" varje dag. Vissa dagar har jag feber, andra huvudvärk, andra ont i halsen. Är allmänt svag osv... först fattade jag inte vad det kunde va eftersom jag är så konstigt sjuk. Blir bättre och sämre hela tiden, och har olika symtom som kommer och går varje dag. Men mina ena visdomstand trilskas lite så tror det har med den att göra.

Som tur är så kommer jag inte behöva ta bort någon av mina visdomständer. Dom har tydligen fritt utrymme att växa osv.. Men skulle nån bli jätteinfekterad får jag väl göra det. Men är ingen som blivit det än. Man får lite småont och blir lite hängig lite då och då när de får lite ryck och växer. Jag har ju inte direkt ont eller så nu. Men känner att den är inne i en liten växtperiod. Tycker att evulotionen borde ha gjort så vi inte längre får visdomständer. 9 av 10 måste ändå ta bort dom på grund av för lite plats, de slutar växa innan de växt klart, de växer inte ut alls, det blir infekterat osv.... Skumt det där.

Får se va som hamnar på schemat idag då. Just nu funderar jag på att ha en hel dag i sängen. Försöka att äntligen bli frisk. Är ju ändå ganska dåligt väder, och så är jag ju ledig imrorgon med, så då kan jag ju göra allt jag skulle ha gjort idag. Eller ja lite kan man ju göra idag....

Vill bara bli frisk!
Ge mig lite tips på huskurer mot konstiga sjukdomar... :P

Malle - back to bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0