God morgon...

God morgon mina kära läsare!

Har varit uppe ett tag, tagit en dusch, fixat mig lite och så... Och vet ni, idag känner jag mig nästan frisk! Woohoooo

Ska käka lite frulle nu, sen dra mig mot jobbet... sen kommer Miss. S dit så ska vi käka lite lunch. Jag ska handla lite småsaker, och ikväll är det PCD! Då ska jag ligga framför tvn med guacamoule och nachochips... Håller tummarna för att jag ska kunna börja träna på måndag igen..

Ska ringa pappsen med, kanske att jag kan få karln och åka in och käka middag med en imorgon. Han är ju inte bekant med köket så han lär äta ute varje kväll denna vecka då mamma och brorsan är i New York... Hehehe har en del saker som jag måste diskutera med honom, och jag vill att ni håller tummarna för mig.. :P

Släpar inte datan till jobbet idag så vi hörs efter 5, ha en bra dag allihopa!

Malle - Time for work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0