Fredagen den 13:e...

Sådär ja, om en halvtimme så slutar jag. Då ska jag hem och städa lite i lägenheten. Sen så kommer syrran förbi sen/inatt. Hon skulle på fest först. Hon ska ju vara med på plåtningen imorgon. Så den ska jag packa inför oxå... Jag står inte bara för smink och hår, utan det är även jag som står för styling, smycken osv... Så får se va vi kan hitta hemma i lådorna för nått skoj. Håll utkick imorgon efter backstage bilderna från photoshooten. Kommer komma en hel del intressanta bilder på makeup och hårstylingar.

Är ju fredagen den 13:e idag... och än så länge så har jag inte haft någon otur. Spyan har ju haft en liten tyff dag, men annars så har det varit soft. Snart kommer nog Miss. L förbi en snabbis med... Skoj skoj!

Vad är det för fel på folk som inte kan svara på mail? Har skickat iväg tre viktiga mail som behöver besvaras ganska omgående.. och efter 3 dagar har jag inte fått svar på ett enda. Suck... ha inte en mailfunktion om ni inte tänker kolla mailen. Själv kollar jag av både företagsmailen och min privata ett par gånger varje dag, mist 1-2 gånger/dag oavsett om jag har data eller inte. Välkommen till 2000-talet people!!

Sådär ja.. nu va mina aggresioner ute igen så.. Va lite smått grinig sådär i nån minut.. Men nu är det över :P

Malle - slipper nog paraplyt i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0