Fotbollen igår då...

Var ju fotboll igår... Är ju egentligen grymt ointresserad... Men hey, sitt egna lag måste man ju ändå hejja liiite på.

Jag tippade på att det skulle bli antingen 0-0 eller 2-1 till Sverige. Och jag hade ju nästan rätt...


Trevligt att snacka lte skit med Miss. T oxå, hon hade köpt med sig lite chips och ramlösa. Bossen var dock grymt ointresserad, han ville bara slicka på Miss. T´s armar och ben heeela tiden. Måste ha varit en ritkigt god body lotion.


Fick en del kommentarer på min fläta, så därför kommer jag att göra ett inlägg imorgon där jag visar hur man gör en hängade fläta, både in och utbakad... så håll utkick då!
Kul att ni kommenterar btw, mer kommentarer åt folket. Är så mycket roligare att blogga då, dessutom får jag ju lite nys om vilka ni är som läser med.


Nu slutar jag så nu ska jag börja packa ihop och börja dra mig hemmåt. Ska ju självklart se Pussycat Dolls 2 ikväll, sen blir det förmodligen film med Mr. E..


Malle - going home...


Kommentarer
Postat av: S&L

då måste vi ju hålla utkik imorgon då:)

läs gärna vår blogg

2008-06-11 @ 18:35:12
URL: http://brutalarlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0