Ursäkta den dåliga uppdateringen...

Japps.. jag har varit en mycket stygg bloggare idag, dålig på att uppdatera.. Men har haft ganska mycket och göra. Sen så har jag avslutat min kväll på bästa möjliga vis.
Blev nämligen sugen på lite gott så här på söndagskvällen, så varför inte ha en riktig lyxmyskväll med sig själv. Gick till ican och införskaffade lite proviant..

Det blev;

Cuantaloupemelon (eller va de heter)
Gröna vindruvor
Fullkornssmörgåsrån
Presidentost (brie)
Och cantadou "Taco"
Till det självklart Cola light...



Och gott var det verkligen. Riktigt jävla gott för att vara exakt.. =P
Nu ska jag snart ta ut råttan en långpromenad. Sen ska jag försöka gå och lägga mig i tid, kan ju informera er alla om att jag inte alls kommer att kunna somna i tid överhuvudtaget. Men man kan ju försöka...

Sov så gott mina sötnosar, hörs imorgon!

Malle - vardagslyx på hööög nivå...

Kommentarer
Postat av: sara

Så mumsigt!! Det där är riktigt vardaxlyx!!

2008-07-07 @ 12:21:21
URL: http://venividivisa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ohoo där gav du mig en idé :) Ser riktigt gott ut!

2008-07-07 @ 20:26:05
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0