Sötaste lilla Odjuret...

Har käkat lite god middag nu och ska strax hoppa in i duschen för att fixa mig inför ikväll... Blev en god Ceasarsallad med grillad kyckling, parmesan och dressing. Mumma...

Måste bara berätta sötaste grejen som bossen gjorde på semestern.
Morfar har ett stort land där man alltid kan käka massa gottit. Han har körsbär, bigaråer, päron, äpplen, krusbär, vinbär osv osv...
Men det finns nått speciellt där, nått som jag skulle kunna föräta mig på. Nämligen ärtor. Så man plockar på sig en ärtskida och tar ut ärtorna och äter. Så gick och hämtade en, bossen snappa upp det det. Han ville självklart smaka, och ÄLSKADE DET!
Så efter det så sprang han titt som tätt till plantorna, nosade upp en ärtskida, slet loss den och sprang sedan och snaska på de där. Såååå söööt. Han var mer i landet än vi andra va sammanlagt... =P



Nä nu börjar jag få bråttom. Får höras imorgon!!

Malle - dags att göra sig redo för jobb...

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack :) hehe var ett tag sen jag var inne så adressen hade försvunnit från datorn.. Här är allt bra :) Preics kommit från stranden. Själv då? Allt bra med boss? Läste om ärtorna haha lilla gulleplutten. Såg den svarta pricken han har under hakan, den har nella med!

2008-07-24 @ 14:01:51
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0