Snart kommer sis!

Var ju på stan och käkade lunch med Miss. S och Miss. L, Miss. L ska ju iväh en vecka så vi passade på att träffas lite innan. Jag och Miss. S hade sen ett litet möte för att gå igenom en del grejer till de nya projekten som vi håller på och finurlar på...

Och la precis på luren, pratade med en person som har en avgörande roll i ett av projekten, tyvärr verkar det dra ut på tiden, men men. Får väl snällt vänta tills semester är över. Vi får se hur det blir helt enkelt, men så fort jag vet mer, då ska jag självklart avslöja allt för er läsare.


Snart kommer syrran hit med. Vi ska käka lite middag och snacka lite skit. Imorgon så blri det nog till att storhandla mat med mammsen, sen eventuellt ett möte imorgon kväll, sen blir det nattjobbet igen. Menmen, då har jag ju fullt upp imorgon så då gårju dagen fort.


Vad har ni gjort idag, mina underbara läsare??



Flumbild på mig och syrran på farfars födelsedagsfest!

Malle - waiting for sis!

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt prima med mig =) Hoppas ni får en mysig kväll nu!! =) kramar

2008-07-10 @ 19:49:20
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0