Så jäkla glad...

Har flyt nu... ser ut som att de stora förändringarna med butiken kommer att gå igenom. Får absoluta besked nästa vecka. Och jag hoppas verkligen, det kommer bli super. Men fy satan va man kommer att få jobba. Men jobb är bra.
Håll tummarna för mig med! =)

Imorgon så blir det lite jobb på eftermiddagen, sen blir det grillning hos Miss. S och Mr. E, sen ska jag till stadsparken där grabbgänget ska grilla innan de går ut. Så måste ju förbi och hälsa på. Men blir ingen utgång för mig, har ju min bebis.

Ska sova lite nu, men vi hörs imorgon, Natti Natti!

Malle - slänger in handduken för idag...

Kommentarer
Postat av: marie

hahaha eller hur

2008-07-04 @ 13:04:40
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0