Lena, vart är du??

Ska snart börja gå lite lydnadskurser samt aguility med Lilla Bossen. Lite sent kanske, men som egenföretagare så får man tid när ens kunder bestämmer att de ger dig tid.. :P

Hur som helst ska jag gå hos en tjej som heter Lena Carlsson. Hon driver Uppsala HUndcenter. Hon verkar jätteduktig, kommer bli hur bra som helst, det vet jag. Men... Hon svarar inte på mail, och jag börjar bli lite smått nstressad. Kursstarterna är vecka 34, och har fortfarande inte fått tag på henne. Finns ju en mycket enkel förklaring, hon har förmodligen semester, och på tok för mycket vettigare saker att göra för att sitta framför datorn.

Men jag vill ha svar, på alla mina frågor. Jag har ett så tajt och späckat schema att jag måste veta saker en del i förväg. Så hoppas på att jag får svar snart...

http://www.uppsalahundcenter.se/ <-- Gå gärna in och spana lite på hennes hemsida, och om ni bor i uppsala, har ni nån som gått hos henne?




Bilden är på lena, tagen från hennes hemsida.

Malle - väntar med spänning på svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0