Kors i taket...

Ja men se där.. mitt internet verkar vilja vara med ett tag igen... fattar verkligen nada.. Men men... Glad som Faen är jag i vart fall att det är igång igen. Nu kan jag ju blogga lite...

Hmm... va har hänt då sista tiden. Inte så jättemyket faktikst, har inte mått allt för bra. Blev helt förstörd efter att ha jobbar sjuk i lördags natt. Men men, nu börjar det väl bli bättring. Bytte ändå bort mitt pass i natt till nästa lördag istället. Så jag hinner vila lite. Och imorgon bitti bär det av till Norrköping med Syster och Mr. J, och självklart lilla Bossen. Ska hälsa på Momo & Mofa, Famo & Fafa, lite kusiner och sånt skoj. Träffar ju dom allt för sällan. Kommer hem sen på tisdag kväll.
Hmm, jag ville ju gå på Kolmården, så som man gjorde när man var liten, men de ville tydligen ingen annan.  =P
Vart är barnet inom dom?? Hallååå....

Nu är det ju The skeleton Key på 6:an.... lääskigt... :S

Malle - hoppas på att nätet här här för att stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0