Jävla skit...

Promenerade ner på stan, tar cirka 15 min, tog en liten omväg för att gå förbi stationen dit dom tydligen flytta en hel drös med cyklar, tänkte att det kan ju vara värt och kolla om min älskade stulna cykel var där men icke.
Gick vidare till butiken, kollade posten, fixade med lite papper. Sen så skulle jag gå till svanströms och inhandla en massa nya kontorsgrejer (det jag egentligen masade mig ner på stan för att fixa), tror ni inte att smarthuvudet glömt mitt företagskort på Svanströms hemma?
Yeeeah! bara att knata hem igen.. så nu är jag hemma, ska ner på stan igen och, återigen, gå och handla på Svanströms. Men denna gången tar jag fan bussen.. :P

Malle - hörs snart igen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0