House of The Dead...

Ok, jag vet, jag hatar skräckfilmer. Egentligen bara för att jag är så jävla livrädd för dom. Jag klarar helt enkelt inte av dom. Jag är sjukt mörkrädd, och jag klarar inte av att se dom utan att må dåligt ett par dagar, vare sig jag kollar själv eller med någon.

Hur som helst. Sista tiden har jag suttit och kollat på en del skräckfilmer, alla kanaler har tydligen fått dille på att visa massa skräckisar. Helt själv, och dessutom frivilligt. Men mest skumt av allt, jag har inte blivit rädd, med några få undantag, jag har inte mått dåligt osv....

Först så såg jag Exorsisten - begynnelsen, den va iofs ganska läskig, men helt ok. Sen var det någon annan, Omen var det ja, kvällen efter. Kollade lite på den med.
Sen var det även besatt, även den helt ok, men inte riktigt min smak. Sen har vi även Saw, Saw II samt The skeleton Key.
Och jag tittar på allt detta, FRIVILLIGT??? What tha fuck?? Men men, kanske är det så att jag börjar bli stor? Jag har helt enkelt gott och blivit mogen och fått lite mod så här på äldre dagar...

Nu visar dom i vart fall House of The dead, och de måste ju ta me fan va en av de sämsta filmerna som någonsin gjort... Jag sitter ju och garvar, jag ska ju vara rädd?!

Hmm, är ju skönt att jag har min lilla skrotis som tar hand om mig när jag kollar skräckisar, hade han inte funnits hade jag nog inte sett någon film alls... =P



Malle - The brave...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0