Grattis bror!

Idag fyller min lilla lilla bror 16 år. Börjar bli stor den lilla =).

Så efter att jag hade gjort en sminkning på jobbet så bar det av till stan för en liten snabb shoppingtur. Mål: present!
Hittade en kameraväska som mamma tipsat om att jag kunde köpa. Han skulle nämligen få en kamera av mamma och pappa. Så en sådan fick det bli. Gick och köpte en sallad på Cupido, och fy fan vad jag mådde dåligt av den. Fick världens magknip satt i flera timmar. Men men, lite fika, lite tårta och lite mat på det så gick det över sen.. :P

Så fick jag hämta hem bossen med.. Så nu får han sova in sin säng den lille rackaren. Har saknat honom. Trots att det bara gått ett dygn. Min lilla bääbis.

Har ju fått åka massor i pappas nya bil nu med. Den e riktigt fräsch. Sån skulle jag vilja ha... NU!



Kul att träffa Miss. S, Mr. R och Mr. O med. Va ett tag sen nu. Sen var ju syrran där och så kom självklart Mr. J ut...

GRATTIS BROR!

Malle - grattis bro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0