En liten dagens...

Sådär nu har man fräschat till sig lite... Ska ju snart ner till jobbet. Ska ha konsultation inför ett bröllop i slutet av Juli, ett 5-dagars bröllop. Ska bli skitskoj. Men mycket blir det... Men jobb är aldrig fel.

Såg dessutom att jag blev dagens blogg hos Evelina... Skoj skoj. Det tackar man verkligen för. Sött!




Sa ju att det skulle bli en liten dagens.. :P

Linne och shorts från Gina Tricot, Leggings H&M, Halsband - mammas kompis, och klocka från Swatch.

Och så här glad blev jag när jag blev dagens blogg;




Nä ska plocka ihop allt jag måste ha med mig ner på stan.. Kanske hinner slänga upp ett inlägg innan jag drar, annars så hörs vi ikväll när jag kommer hem.

Malle - dagens blogg... man tackar...

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja, det är verkligen megagott.. :)

2008-07-04 @ 15:32:13
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilket vackert hår... :)

2008-07-04 @ 22:16:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0