Cykel...

Jaha... gick ju för att köpa en cykel, hos de trevliga grabbarna på Cykel Nestor´s... men de hade tyvärr inga cyklar inne. Jag fick snällt vänta. Tittade lite på blocket, fanns en jag ville ha, men den kostade 990 Kr, den va i princips likadan som den som jag blev av med, men den jag hade betalade jag 600 Kr för och då målande dom den i min favoritfärg - svart, bytta däck, satte dit nya bromsar, nya pedaler, refleker osv osv... Så varför punga ut mycket mer för en cykel som inte är upprustad. Känns liiite njaaa....

Får se va jag gör, får välla kanske vänta nån vecka även om det vore skönt att få en cykel jäkligt snart.




Nu ska jag fortsätta kolla på the hills, sen blir det nog en powerwalk... Det vore skönt.

Malle - på cykeljakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0