Vilken kväll, igen...

Ber först om ursäkt för den dåliga uppdateringen men gårdagen var fullspäckad.

Började ju med att jag skulle ut till DHL med mamma och lämna paketen. Sagt och gjort vi åkte dit vid strax efter tolv. Kommer dit och får en del information om hur paketen skeppas, vilket innebär att vi inser att vi måste packa om alting. Köpa en massa embalage osv.. Så iväg till Svanströms och fixa det och sen stå utomhus i typ 1,5 timme och packa om paketen. Men till slut fick vi iväg de två paketen på 48 kilo. Så nu slipper vi det!

Nu har jag bara två lådor kvar här hemma.. =P

Sen skjutsa mamma ut mig till ultuna, vi skulle ju hämta lilla Bessan. Efter ett litet tag kom Miss. L och så hämta vid Bessan och toh bussen hem. Måste säga att jag känenr igen mig sjukt bra därute för att inte ha varit där på över 15 år...
Bossen blev självklart jätteglad när Bessan kom så dom har lekt konstant. Och min hun där inte bög som vi alla misstänkt.. =P
Kanske blir några valpar från honom after all.

Vid 5 gick vi till Kvarnen och mötte Mr. J, han fick vara hundvakt när vi hyrde filmer och köpte de sista till tacon..
Vi hyrde tre (värdelösa) filmer. Boogeyman, The Hamiltons och The dark. Alla va verkligen skitdåliga.. de som såg så bra ut på fodralet...

Gick hem, lagade mat och käka. Sen blev de film till ca 1 på natten. Jäkligt nice. Vi får ta en repris snart igen!!

Malle - ska STORSTÄDA lägenheten efter hundar och dyligt...

Kommentarer
Postat av: Lia & Bezz

Tack för en jättetrevlig kväll! Nu är jag lite trött på alla dåliga skräckisar så nästa gång får det fan bli sex&city filmen! :) Puss!

2008-12-05 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0