Skön kväll med DH...

Jag har visserligen ingen som helst koll på vad det är för dagar nu för tiden, men idag vet jag att det är tisdag, vilket innebär ett avsnitt av Desperate Housewifes!
Har laddat upp med lite godis, och en liten slurk med Cola Light till det.

Jag orkade faktikst pallra mig till Ica, även om det var kämpigt som satan.
Skönt med lite frisk luft med.

Hittade pepparkaksglasyr, som jag bara var tvungen att köpa så imorgon är det jag som ska dekorera lite pepparkakor. Mums till julen,
Någon som vill hjälpa till?





Nu blir det lite Ugly Betty, sen Dh, ska slänga upp ett skönhetsinlägg om en skön och avslappnande hand och fotbehandling lite senare med!

Malle - nu är det juletider, fram med glasyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0