Repris på den tack!!!

SNARAST!

Oj va kul vi hade igår.. Alla blev skönt fulla, andra kanske mer än andra, men vi hade så sjukt trevligt. Sen så hittade vi ju en Mr. A som va världens drygaste drygfitta (och det säger ganska mycket om de kommer från mig!!) men han va sjukt söt... =P

Började här hemma jag, Miss. S, Miss. Y, Miss. N, Miss. S och Miss. K... ost och kex, och sen en hemmagjort kladdkaka. Mumma!
Sen blev det stan ner till STHLMs Nation, premiär för mig. Har ju inte kårleg så ska ju egentligen inte komma in. Men de fixade sig. Sen efter stocken så blev det vidare till Excobar. Men eftersom mina fötter höll på att dö, Miss. S hade haft besök i sin plånbok osv så tyckte vi att de va dags att dra hem..

REPRIS SNARAST!!!

 


Nu blir det frukost... Och nej jag är inte bakis, men de borde jag fan va!!

Malle - hungrig...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Håller med det måste vi göra om snart ;) Sjuuukt rolig kväll hihi

2008-12-09 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0