God morgon...

Morrn morrn, kära läsare!

Gud vad jag har mått dåligt inatt. Så jäkla ont i magen och ett illamående som inte riktigt var av denna värld!
Tror att nått på julbordet var dåligt. Men men, nu efter en miljard snoozningar så är jag uppe. Väldigt trött men, jag ÄR uppe!

Håler på och slänger i mig lite frulle, ska ju strax till tandläkaren. Och efter der blir det hem nån timme innan jag ska iväg på en affärslunch.

Så vi hörs när jag kommer hem från tandisen!

Malle - tandläkaren... jiiippiii.. NOT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, jag hade att gå till tandläkaren när jag var liten. Skrek så hela avdelningen hörde mig. Men nu är det ganska lugnt när jag går dit.. dock lite fobi för att ha för många hål och sånt. Haha nu har jag inte varit dör på flera år.. oops!:P Kram Malin

2008-12-22 @ 11:08:33
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Malin

Oj, jag HATADE att gå till tandläkaren skulle det ju stå:P Sorry för spammandet:PHihi

2008-12-22 @ 11:09:06
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0