Natti Natti.. igen...

Har jag gått och lagt mig??
NEJ!

Asså det är nått fel med mig. Klockan tio över ett ställer jag mig och börjar fippla med papper. Sortera, sätta in i pärmar osv.. Friskt? Nej...
Har gått ut med Bossen för sista gången, så ska strax hoppa i säng. Blev sent idag fast jag bestämde mig för att komma i säng i tid. Har ju mycket att göra imorgon, och vill vara pigg och fräsch.
Miss. S och Miss. L ville ha med mig till etage på en drink. Men dels så kände jag att det var skönt att vara hemma, och sen så får Bossen vara själv en del nu, och tycker inte det är rättvist att han får vara själv så mycket, även om det bara handlar om ett par timmar ett par dagar i veckan. Han är ju min bäbis... Han har legat och sovit innanför min tröja större delen av kvällen, min lilla skrotis!



Oj vilken kostig vinkel de blev på bilden.. Men är i vart fall mitt lilla knyte när han sover, som vanligt med tungan ute.. Han ser ju bara för dum ut.. =P

Natti Natti igen mina älsklingar!

Malle - off to bed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0