Kaos...

Skitväder, och kaos...

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Men har varit lite kaos sista dygnet. Dels så jobbade jag mer än 15 timmar förra dygnet, och imorse så blev det lite kaos med Bossen osv... Men nu så ser det ut att börja lugna ner sig.
JAG BEHÖVER VERKLIGEN SEMESTER!

Gick bra att jobba igår, var dock världens drygfitta som kom och spela, men som tur va så spelade jag av honom typ 2-3000 Kr, så jag kunde ändå hålla mig ganska lugn. Annars hade jag fått tuppjuck på karln. Vilket stolpdkott... ska inte ens lägga energi på att förklara varför han var ett totalt CP, det blir lixom lite slöseri med tid.

Men trött det är jag kan jag säga. Kan nog utan att ljuga påstå att mer sliten än så här har jag nog aldrig varit. Men nu så börjar det bli lite mindre jobb o butiken igen efter all bröllopshysteri och kommer att ha lite ledigt ifrån cherry då jag ska ta ledigt på lördag och nästa helg är jag inte schemalagd. SUPER!

Har fastnat för Massive Attack som fan... diggar deras musik, lite skum sisådär... Me likie!




Kommer snart att komma upp ett skönhetstips!

Malle - need a rest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0