I´m back...

Yes, sorry för den dåliga uppdateringen, men guud vilken lång dag.
Gick upp ganska tidigt för att hinna göra mig i ordning, samt knata ner till stationen, tåget gick 09.13 till Knivsta. Blev upphämtad av pappa så åkte vi hem till dom för att lämna av Bossen, gå igenom lite saker och så.

Åkte till sthlm, svängde förbi Shell för att få i mig lite frulle. Blev risifrutti. Det är grymt gott, varför äter man det så sällan för. Men men, gud vad jag kommer ifrån ämnet hela tiden. =)
Kom fram till slut, parkerade, promenerade till butiken och så hade vi vårat lilla möte. Visst gick mötet bra, men de var inte den typen av möte jag ville ha. Så i det stora hela är jag inte nöjd. Visst jag fick väl "som jag ville" och vi fick en del goda besked. Men ja.. svårt att förklara när jag inte kan gå in på detaljer. Lets leave it at that...

Åkte förbi pappas jobb och åkte sen hem. Blev donken på vägen hem, hade bråttom hem för att öppna butiken.
Hem till Knvsta hämta upp mamma, åka in till stan och ha öppet de två sista timmarna. Va en soft dag. Senaste dagarna har vi fått såååå många bra besked och möjligheter, har världens flyt just nu. ÄNTLIGEN, kommer karman jag väntat på, allt skit man fått utstå, allt hårt jobb och slit. ÄNTLIGEN, får jag tillbaka. AND I LOVE EVERY SECOND OF IT!

Hade en konsultation med en brud med. Gick jättebra, hon är jättetrevlig så hon blev kvar ganska länge.. :P
Gick på ytterligare ett möte, gick bra det med. Mycket bra.
Sen blev det Hemköp, köpte mango, melon, blåbär, salami och lite ostar. Jag har firat med lite "fin" fredagsmat. Gott gott. Annars har dagen varit ganska lugn. Knata hem och har festat med allt gottigt, sen blev det en riktig långpromenad, var väl ute i 1,5 timme och gick med Bossen. Så skönt. Bra musik, skönt svalt väder, och lite skymmning på det. PERFEKT!

Nu ska jag bara snjuta lite till av fredagskvällen, sen blir det sängen, ska försöka gå upp i hyffsad tid imorgon. Hoppas att ni haft en underbar dag, och att ni får en riktigt skojig kväll. Festa lite för mig om du är ute... =P

Malle - kan snart avslöja alla hemlisar.... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0