Äntligen liite utvilad...

Gud, jag har äntligen fått lite sömn, notera LITE sömn.
Är helt slut fortfarande, och har världens huvudvärk. Men det kanske lite tacos kan bota.
Blev en ganska stressig dag igår , först jobba, sen hem och sova 1,5 timme. Upp duscha och fixa sig för att åka bort på fördelsedagsmiddag. Käka gott och vara lite social. Sen hem en snabbis och byta om mm för att sedan dra iväg på nattjobb, hem sova och upp igen. Men nu är jag i vart fall ledig till imorgon efter lunch.. LYX!!

Sötaste, Bossen följde med till familjen H igår. De har 4 hundar. 3 salukisar och en afghan. Och en av hundarna där har vi försökt introducera till bossen, och det har väl gått sådär, dom är ju så stora, och bossen är så feg av sig. Men igår, då klickade det som fan mellan Hugo och Boss (båda heter egentligen Hugo Boss, och har samma färger... )Slutade med att dom satt och tvättade varandra och bokstavligt talat kramades... AAAW!!



Detta är en saluki, ser nästan ut som hugo... men han är mer brun istället för vit... =)

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, plocka lite här hemma, duscha och göra mig iordning, sen blir det personal-tacofest med Cherry... Så vi hörs lite senare!

Malle - fixar och trixar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0