Top Model...

Så där nu var ytterligare ett avsnitt av Top Model av klarat. Gosh I Love that shit!

Har ju varit ett ganska rejält uppehåll på grund av Hockey och så förra veckan var det bara ett återblicksprogram typ. Det klarar man sig ju utan. Dagens avsnitt då... hmm.. Dom fick vara med i en musikvideo med Enrique Iglesias (svavning?). Först hade dom dock en lektion i hur man är sexig med lite finnes, lärare - självfallet Tyra.
Lite kul och se. Den där Bianca var ju så grymt elak och bitchig i början av serien sen blev hon ju nästan en av de mest ödmjukaste, men nu har hon trillat dit i de gamla spåren igen. Inte klädsamt.

Den autistiska bruden (men likförbannat jävligt coola) Heather svimmade på inspelningen på grund av för lite mat och så vidare. Det reagerade jag lite på att det inte nämndes alls i resten av programmet. När sånt händer så brukar ju alltid Tyra besöka tjejerna och prata om att det är så viktigt med mat, vatten mm. Men inte ett ord denna gången. Annars brukar det vara mycket tydligt att dom går ut och säger saker för att få folk att förstå att det är inte Ok, inte ens i den braschen. Skumt skumt..

Den som åkte ut var i vart fall hmm.. va fan e det hon heter nu då? Den lite större tjejen. Shit har glömt hennes namn. Minnet är bra men kort. Tycker lite synd om henne, men samtidigt förstår jag. Hon kom med i programmet för att hon var en bra kandidat för att bli en bra plussize modell, men nu har hon tappat så pass mycket i vikt att hon ligger någonstans mitt emellan de båda kategorierna.

Lite tråkigt att det inte var någon fotoshoot eller nån mer extrem sminkning med.. men det blir väl antagligen nästa program.

Nu ska jag ut med skrutten sen ska jag nanna.

Malle - nannar snart kudde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0