Rambo 4...

Jaha... här har vi alltså omdömet...


image65



Den fjärde filmen handlar om hur Rambo ska skydda en grupp kristna missionärer mot pirater. När en del av missionärerna tas till fånga av burmesiska soldater måste han samla ihop en grupp legosoldater för att rädda biståndsarbetarna.


Detta är ju verkligen inte min typ av film egentligen. Blir mest irriterad av att se filmer som denna, Die Hard osv på grund av att allt är så överdrivet. Ojoj, nu blev jag skjuten i huvudet menhey jag slår ner några killar till innan jag får ytterligare slag och sparkar för att leva en timme till i filmen. Ojoj, nu var dom en miljard mot stackars lilla mig, men hey jag kan ta dom alla i alla fall och så vidare... Men den var faktiskt helt Ok. Kanske för att jag hade en så negativ inställning till den från början. Eller så var det för att jag fick det jag verkligen förväntade mig. Överdrivet. Men var ändå inte så överdriven som jag trodde.
MEN... men men... jag satt hela filmen och störde mig på hand utseende. Alla dessa operationer för att försöka få sig att se ung (läs yngre) ut har bara gjort att de flesta dragen hos Mr. Stallone har ändrats.

Ja men kan det kanske va så att jag inte var sååå koncentrerad på filmen utan av annat? You tell me... :P

Betyg: ♥♥

Helt klart över förväntan. Skulle till och med kunna se den igen!

Bild och filminfo: Lovefilm.se

Malle - filmkritikern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0