Ny mobiltelefon...

När jag var hemma i Knivsta i onsdags så började pappa och Co prata om en massa mobiler och allt som har med det att göra. Då kom jag ju på att mitt abonemang hos Telenor går ut nu 8 juni, THANK GOD!
Kan inte ens beskriva med ord hur illa jag tycker om Telenor. Men det är en annan historia.
Så bestämde mig för att äntligen knalla över till 3 och signa ett nytt företagsabonemang där. Dom har verkligen skitbra alternativ för företagskunder där. Dessutom är tjejen som jobbar där så jäkla supertrevligt. Så nu har jag ett nytt Företag Max abonemang. Fick ju då även ut en ny mobil gratis. Dom hade inte den mobilen jag suktat efter så länge, så fick bli en helt annan... en sony ericsson W890i. En silver... första gången jag har en Sony ericsson. Har haft en Nokia och 5-6 Samsung innan.



Jag är verkligen supernöjd med mobilen, har dock lite svårt med att skriva sms och så med den fortfarande i och med att alla kommandon sitter på "fel" ställen jämtemot hos samsung. Har ett provisoriskt nr nu i en månad, men sen är mitt gamla nr tillbaka. Båda mina nr kommer att funka under tiden...

Nä nu ska jag gå och pilla lite på den.. lägga in fler nr och så vidare.

Malle - pillar och pillar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0