Lördag = fest...

I lördags så hade ju min syster sin 25-års fest hos mamma och pappa i Knivsta. Men först så träffade jag Mr. M på stan.. äntligen.. :P

Nä men dte var trevligt att träffa honom igen. Vi käkade glass o satt längs ån, snacka o njöt av vädret.

Sen hem till Knivsta, börja förbereda inför le party... Var ca. 30 personer som kom. Va riktigt kul att träffa vissa man inte sett på år, och andra som man bara haft namn men inga ansikten till. Vi drack, käkade en massa snittar och hade lite tävlingar. Tipspromenad, twister och limbo. Jag var bara med på limbon, och den vann jag. Slutstriden stod mellan mig och Mr. J, och då var man ju tvungen att vinna. Måste faktikst säga att jag var imponerad av att alla killarna va så bra... var fler killar än tjejer i slutstriden.
Bossen var dock under vissa perioder lite småskraj, vi hade dörrar öppna och så vidare, så jag tog rollen som hundvakt samt köksasnvarig. Såg till så att det hela tiden fanns mat, glass, sprit osv osv osv...

Kände att jag inte ville sova kvar, var trött och kände att jag ville åka hem med bossen så att han kunde få lite lugn och ro. Ringde till Knivsta taxi, frågade vad det skulle kosta, dom sa att det skulel bli ca. 400 Kr. Jo tjenare... den fucking jävla taxinotan stanna på 570 Kr.

Igår så gjorde jag inte mycket alls... sov ut, slappa och småfippla lite. Njöt av att vara ledig. Idag har jag oxå mest slappat, var nere och tog en lunch med Miss. S på stan. Middag var det ja...

Malle - vicevärdinnan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0