Fynd från IKEA och städning...

Köpte lite nya förvaringslådor från Åhlens, har de bruna i hallen och de svarta i sovrummet. Kände att jag behövde få ur lite saker ur mina byråer samt min garderob. Sen behövde jag verkligen omorganisera lite bland skor, och i badrummet osv..

Lådorna finns i svart och brunt och i tre olika storlekar. De är "fodrade" med vitt tyg vilket gör att dom känns lite finare. Den minsta kostar 125 Kr, och den största 200 Kr.

Hade inga lådor alls på garderoben i sovrummet förut, men så här blev det med de 3 nya jag köpte.
(Två stora och en mellan)



Fixade även till lite vid tv bänken. Tog bort fläckten så datorn fick lite mer plats och sen så köpte jag en till "strålåda" för att ha inunder. Dels för mer förvaring och sen för att det skulle se mer enhetligt ut.
Bossen fick en liten svart låda till sina leksaker med.

    

Omorganiserade lite i garderoben i hallen med, tog inge förekort, men så här blev det:

    

Även badrummet fick sig en omgång... finns förebilder från typ förra veckan när jag hade köpt lite lådor och grejer. Men gjord emig av med en del gamla grejer för att få lite mer utrymme.

           

Jaha, nu skriker snart doggen här för han vill ut och kissa... 

Malle - Rastar doggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0