Fredag...

Äntligen fredag!

Idag är sista arbetsdagen tills på onsdag. Sweeet!
Sitter på jobbet, har precis käkat lunch med Miss. S och Miss. L. Blev sallad och frallor. Jag är sjukt såld på frallor. Och snart blir det lite glass för att fira att solen är framme och för att det faktiskt är ganska varmt ute. Mycket niiice.. I like, I lika a Lot!
Ska efter det ta och göra lite tatuering och kroppsmålningssminkningar på Miss. L, tror jag. Bilder kommer självklart upp på det sen.
Ikväll tror jag att det blir tacokväll med ett liitet inslag av alkohol hemma hos Miss. S. Trevligt. Tror min kropp behöver sig ett litet järn. Få slappna av lite. Men bir nog en ganska tidig kväll i alla fall.

Imorgon blir det städning, tvättning med mera för hela slanten.
Är lite bumed över att jag inte får träffa Mr. M i helgen heller... men va fan... Det får vi väl ta igen senare.

Nu är glassen här!

Malle - mumsar glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0