Facebook...

Ok, ingen har väl undgått fenomenet facebook. Själv blev jag medlem där ungefär ett halvår innan någon annan i Sverige ens visste vad det var för något då en vän till mig som bodde i USA visade det för mig. Eller vän och vän, men jaa... Anyhow,
Jag tycker facebook är bra. Det är kul att komma i kontakt med alla gamla klasskompisar, resevänner osv osv. Se bilder och kunna hålla "koll" på ens polare. Vad dom har för hyss för sig. Men det är en sak som jag inte riktigt förstår.

Varför ska folk som man inte känner bli vän med en? Är det för att man ska ha så många vänner som möjligt? Jag är bara vänner med folk som jag har/har haft en relation till. Men har märkt, nu de senaste dagarna att folk har gjort förfrågningar för att vi känner samma folk, men sen att vi personligen aldrig har träffats eller hört talas om varandra verkar inte spela någon roll. Förstår inte riktigt grejen med det hela.

Men jag nekar dom helt enkelt bara lite smått sådär och går vidare med det jag håller på med. Att jaga vänner till varje pris verkar A bit desperate!

Nu ska jag sitta och göra lite reklamplanscher.
 
Malle - Facebook, ibland går det över styr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0