Tillbaka till verkligheten...

Förlåt, jag har varit som bortblåst sen i fredags kväll. Men har haft fullt upp.
Fick stressa iväg till jobbet i fredags, fastnade framför msn med brorsan så hann inte videoblogga. Men gjorde en när jag kom hem, men var på tok för sliten och ful för att någonsin publicera den... =P

Gick i vart fall jättebra att jobba i fredags. Lugnt som satan ute så hann umgås och flumma lite med Miss. J under kvällen. Vi avslutade även kvällen med ett litet nattmål på donken och en runda med hunden tillsammans med Mr. S som vi "hittade" på vägen hem. Mycket trevligt. Mindre trevligt att komma i säng efter kl. 6 för att 4 timmar senare gå upp och snajda till sig för stor födelsedagsfest.

Tog tåget ut mot knivsta vid 1, efter en sväng till systemet, och vid 2 så var festen igång. Moster och kusinen fyllde jämnt båda två så partyt fick bli hemma hos oss. Var ganska mycket folk, och en del släktingar kom upp från Norrköping. Riktigt trevligt och med massor av god mat.
Blev smörgåstårta, nått som jag älskar med som man aldrig äter. Mumma!
Höll på att somna stående ett par gånger, men lyckades håll amig mer eller mindre vaken.

Tog tåget in mot stan igen vid 6-tiden. Skynda mig hem till hunden, tog en runda och hoppade sen in i duschen. Snajda till mig fort som fan och mötte sedan upp Mr. P vid halv nio och gick gemensamt hem till Mr. J. Där var det party party. Alla de vanliga var där plus ett par tjejer från sthlm. En av dom är så himla gullig, och det var skitkul att hon var där. Och hon blev jätteglad att jag var där, hon tyckte tydligen att jag var skittrevlig. Och sånt är ju alltid kul!

När jag fått i mig en 7,0a och en hel stor flaska asti var det dags att knöka in oss i ett par taxibilar och dra ner till BJ där festen fortsatte fram till stängning. TOg en sväng till donken, igen, med Mr. P och hoppade sedan in i en taxi för att åka hem. Sjukt kul kväll!!

Sov till kl. 14.30 idag. Tog väl igen ett par timmar från fredagen med. Så himla skönt, men INTE bra för dygnsrytmen. Men imorgon börjar de nya livet.. och då ska dygnet vridas tillbaka! Har handlat och pillat med diverse saker idag, men mest tagit det lugnt. Så imorgon är det ny vecka nya tag... Mer om vad som händer imorgon får ni höra om imorgon, ska dricka upp det sista av min Smothie och äta upp det sista av mitt vitlöksbröd!!



Malle - återhämtningsdag.. men är inte bakis,... =P

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: åååh va sött! dem är ju mindre är chihuahuaor (eller hur d stavas)... eller är dem det?? tänkte köpa en pk hund för några år sen men det va så svårt att få tag på dem :P

2009-01-04 @ 20:14:36
URL: http://justjosefines.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

Hej!



Det är tyvärr inget betaljobb. Däremot har du chansen att få reklam på bracy.se.

Det är ett litet jobb där Lotta Grey (vimmelmamman på blogg.se´s topplista) och jag ska sminkas, imorgon klockan 13.00.

Självklart kan du få ett armband och rabattkoder till vår sida också.

Kan tänka mig att Lotta gärna ger dig en knuff via sin blogg också om du ställer upp.

Behöver snabbt svar.

2009-01-04 @ 21:19:08
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0