Tillåt mig att dö av skratt...

Blir ingen plåtning idag... Synd. Men Miss. E hade spelat lite diva och ställt in i sista sekund. Eller plåtningen är väl flyttad till nästa vecka. Kunde ha åkt in och jobba, var ju en till modell som skulle ha sminkats och plåtas men jag ska ju på lägehetsvisning ikväll. Och var tvungen att flytta den lite för att hinna med, och det funkade bara lite halvt för mäklaren osv, så är bättre om vi tar dom tillsammans. Är både bättre och roligare om man inte har en tid att passa när man jobbar utan när man kan jobba i lugn och ro, va med under själva plåtningen istället för att dra när man gjort sitt.

Jag tycker inte att det är Ok att ställa in ett jobb. Ok om du har ett jobb som du gör själv, för dig själv. Det drabbar ingen annan. Men när ett helt team tagit sig tiden, bokat in och ställt upp. Då ska man antingen vara jäkligt sjuk eller död för att man inte ska ställa upp. Det är i vart fall den arbetsmoralen jag har, och vi får väl hoppas att det blir av nästa gång så att gänget får ihop det dom vill!

Jaha.. va ska man göra idag då? Funtar på att ta en sväng till IKEA... Hitta lite fina champagneglas.. Sen ska jag jobba lite och planera fest!

Jag återkommer... =P

Malle - tycker mest att de är roligt... men lite irriterad blir  man ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0