Skönt med ledig...

God eftermiddag kära läsare!

Gud va skönt att vara lite ledig. Först så fick jag sova ut lite. Sen så har jag fixat mig i lugn och ro, gått runt och lyssnat på en massa bra musik och busat massa med bossen. Mys!!

Men imorgon så jobbar jag igen, och även det ska bli skönt faktikst! Ska nog på nån smyckesmässa i Bredden. Skoj att se en liten annorlunda mässa.. Kanske kan ta lite kort med, beroende på hur bestämmelserna är kring mässan.
Sen så ska jag sitta och förberede lite presenter som ska delas ut till alla Spotlifare på spotlifefesten på lördag...

Nä nu borde Miss. S ringa snart så att vi kan gå och handla... Får se hur bra uppdateringen blir under kvällen, men ska försöka mobilblogga!
Just det har gjort en veckans sminkning och fotat  den så den kommer upp imorgon!

Malle - time to partyyyy,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0