Promenad med eftersmak av kyla...

Har varit ganska produktiv idag, eller nej där ljög jag verkligen. Det enda jag gjort av det jag skulle göra var att tvätta... =P
Får ta tag i allt annat på måndag.. Har i vart fall varit ute på en liten längre promenad för att hämta ut pengar och för att gå och köpa en liten tröstpizza. Jag är fortfarande skitförbannad för imorse.

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag så att jag kan slappa lite sen framför sagan om ringen innan jobbet. Kommer lite bilder, och ska göra en ny video eftersom den från nyår inte verkar vilja funka. Känns lite dumt att lägga upp den nu om jag skulle få den att funka. Bjuder på en bild på mig och bossen som ligger och slappar så länge,

Vad har ni för planer för ikväll? Lugn för att återhämta er från nyår, eller är det påt igen som gäller?



Nu blir det duschen, hörs om ett litet tag!

Malle - jobb jobb jobb...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gud vilken söt dvärgpinscher du har! I love dogs <3

2009-01-03 @ 16:10:16
URL: http://justjosefines.blogg.se/
Postat av: Sanna Enoksson

Hejsan!



Söker en makeupartist som kan ställa upp imorgon (måndag) från 13.00 tiden på Söder i stockholm inför en fotografering till nya webbutiken bracy.se.



Sugen?

Maila mig GENAST!

[email protected]

2009-01-04 @ 15:00:17
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: jen

vilken söt liten krabat !

2009-01-04 @ 17:39:32
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0