Perfect... fattades bara det...

Jaha, har legat däckad av migrän sen kl. 7 igår kväll. Såg inte ens klart på Top Model innan jag somna. Suck.... fattades bara det!

Så ska strax iväg och köpa lite glass och cola light på Statoil här vid mig och sen blir det tillbaka till sängen igen. Förhoppningsvis går det över under dagen, och så kan jag sätta igång med en del saker jag håller på med. Annars så får jag se till att skynda på imorgon, förutsatt att det är borta då.

Jag hatar det här, jag är ALLTID sjuk....

Malle - less som fan... ge mig min cola!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fin blogg, hur mår du idag då? =)

2009-01-14 @ 14:21:38
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0